T.C.
HASANKEYF KAYMAKAMLIĞI
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
2022 - 2023 EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI EK DERS ÜCRET KARŞILIĞI ÖĞRETMEN GÖREVLENDİRME DUYURUSU
Hasankeyf İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne bağlı okullarda kadrolu öğretmenlerle doldurulamayan veya askere giden, ücretsiz izne ayrılan, idareci olarak görevlendirilen ve raporlu olanların yerine öğretmen ihtiyacının olacağı düşüncesiyle Milli Eğitim Bakanlığı Yönetici ve Öğretmenlerinin Ders ve Ek Ders Saatlerine İlişkin Kararın 9. Maddesine göre ücretli öğretmen görevlendirilmesi yapılacaktır.
Ücret Karşılığı öğretmen görevlendirmelerinde aşağıdaki sıralama esas alınacaktır.
1- İlgi Kararın 9'uncu maddesinin birinci fıkrasının (a) bendinin (2) numaralı alt bendi kapsamında ek ders ücreti karşılığında ders okutmak üzere görevlendirileceklerde sırasıyla:
a) Mezuniyeti, görevlendirileceği alanın öğretmen atamasına kaynak teşkil eden yükseköğretim programları arasında yer alanlara,
b) Öğretmenliğe kaynak teşkil eden yükseköğretim programı mezunlarından, görevlendirileceği alan dışındaki programlardan mezun olup yan alanı görevlendirileceği alana uygun olanlara,
c) Öğretmenliğe kaynak teşkil eden yükseköğretim programı mezunlarından, görevlendirileceği alan dışındaki programlardan mezun olup mezuniyeti görevlendirileceği alana yakınlık gösterenlere,
ç) Mezuniyeti görevlendirileceği alana yakınlık gösterenlerden başlamak üzere diğer yükseköğretim programı mezunlarına, öncelik verilecektir.
2- Birinci madde kapsamında yapılacak görevlendirmelerde, Talim ve Terbiye Kurulunun "Öğretmenlik Alanları, Atama ve Ders Okutma Esasları"na ilişkin Kurul Kararında belirtilen öncelik durumları dikkate alınacaktır.
3- Bir alana birden fazla aynı nitelikleri taşıyanların başvuruları hâlinde sırasıyla; bir önceki öğretim yılında ek ders ücreti karşılığında ders okutmak üzere görevlendirilen, Kamu Personel Seçme Sınavı puanı (2021 - 2022 KPSSP 10 - KPSSP 121), (Ön Lisans Mezunları İçin KPSSP93) yüksek olan, diploma notu yüksek olan tercih edilecek; eşitliğin devamı hâlinde görevlendirilecek aday kura ile belirlenecektir.
4- Ücretli Öğretmen başvuruları e-devlet uygulaması üzerinden yapılacak olup elden başvuru alınmayacaktır. Başvurular 23.08.2022 / 07.09.2022 tarihleri arasında yapılacaktır.
GÖREV VERİLDİKTEN SONRA GETİRİLMESİ İSTENİLEN BELGELER:
1- Nüfus Cüzdanı Fotokopisi veya yeni kimlik belgesi fotokopisi
2- Diploma/Mezuniyet Belgesi/Çıkış Belgesinin aslı ile beraber Fotokopisi. (Aslı görüldükten sonra iade edilecektir.)
3- Formasyon belgesi (var ise). aslı ile beraber Fotokopisi. (Aslı görüldükten sonra iade edilecektir.)
4- Adli Sicil Kaydı.
5- 2021 ve/veya 2022 Yılı (KPSSP 121) (KPSSP10) Sonuç Belgesi.
6- Halk Bankası Batman Şb. açılmış hesap numarası
AÇIKLAMALAR:
* Bir önceki öğretim yılında ek ders ücreti karşılığında ders okutmak üzere görevlendirilenlere öncelik verileceğinden görev yapmış olanlar görev yaptıklarına dair belgeyi (İngilizce, Özel Eğitim belgesi olanlar ve/veya KPSS puanı sistemde güncel olmayan ve/veya görünmeyenler sonuç belgelerini) 23.08.2022 / 07.09.2022 tarihleri arasında Müdürlüğümüz İnsan Kaynakları Yönetimi Atama Şubesine getirmeleri gerekmektedir.
* Görev alacak olan öğretmenler mazeretsiz olarak görevden ayrılamayacaklardır. Aksi takdirde İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüzce süresiz olarak bir daha görev verilmeyecektir.
* Gerekli şartları taşımayan başvurular; gerçeğe aykırı bilgi ve belgeyle ya da istenilen bilgileri uygun biçimde işaretlemeden yapılan başvurular geçersiz sayılacak; geçersiz başvurulara dayalı olarak yapılan görevlendirilmer tespiti halinde iptal edilecektir.
* Görev verilip göreve gitmeyenlere, tekrar görev verilmeyecektir.
* Görev verilen kişilere ibraz ettikleri telefondan SMS yolu ile iletişime geçilecek olup istenilen belgeler görev alınması halinde Müdürlüğümüze getirilecektir. 1 (Bir) gün içinde göreve başlamayan ücretli öğretmenin görevlendirilmesi iptal edilecektir. İletişim kanallarının açık olmaması durumunda sorumluluk öğretmendedir.
Yayın Tarihi: 07.09.2022